Statisztikák szerint, 10 felhasználóból 9 egy adott keresés esetén nem kattint tovább az első oldalnál a találati listán. Az igazi kihívás az első oldalra kerülni. Az emögött álló folyamatos optimalizálási tevékenységet nevezzük keresőoptimalizálásnak. A tét hatalmas, a SEO-val elért eredmények kihatnak a vevőgenerálástól a bevételnövekedésen át az brandépítésig, szinte minden cégterületre. Szeretnéd, hogy a weboldalad előkelő helyre kerüljön a keresőmotorok organikus találatai között? Keresd az ID Marketinget!
A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) nem más, mint egy weboldal keresőmotorokban való organikus, normál megjelenésének, pozíciójának javítása.
Egy összetett online marketing eszköz, amely segítségével az ingyenes találatok között, egy adott kulcsszóra a lehető legmagasabb pozícióra törekszünk.
A SEO már egy olyan építőelemmé vált az online megjelenésekben, amely nélkül ma már nem szabadna eladni egy weboldalt sem.
Mégpedig azért, mert egy weboldal önmagában nem képes forgalom-, illetve vevőgenerálásra, ha nem végzünk folyamatos optimalizálási tevékenységet az oldalon.
A lényeg a folyamatosságon van, a keresőoptimalizálás nem egy egyszeri tevékenység.
Egy olyan weboldal esetén, ahol viszonylag kevés az újbóli tartalomfeltöltés, viszonylag ritkán frissül az oldal, ott is nélkülözhetetlen a SEO.
A keresőoptimalizálás nem csupán a kulcsszavak megfelelő használatát jelenti, hanem magában foglal más tényezőket is, például a linképítést, úgynevezett backlinkek gyűjtését is. Az off page SEO, vagyis a saját weboldalon kívül történő optimalizálások is fontos részét képezik a folyamatnak. Minél több link mutat a weboldalunkra, annál hitelesebbnek értékelik azt a keresőmotorok, és ezáltal feljebb pozicionálódik az organikus találatok között. Ez egy nagy feladat, hisz gondoljunk csak bele, hogy kevés weboldal jelzi önként, hogy elhelyezne egy linket rólunk.
Az ID Marketing üzletpolitikájának egyik meghatározó eleme, hogy folyamatos kapcsolattartást végzünk ügyfeleinkkel és számukra bizonyos időnként visszacsatolást adunk a munkánkról.
Kéthavonta kimutatást készítünk arról, hogy milyen eredményeket értünk el a közösen kitűzött célokból a SEO segítségével. Az eredményeken túl fontosnak tartjuk felhívni a figyelmet a hiányosságokra is, például, ha azt látjuk, hogy a weboldalt egy ponton gyorsan elhagyják a látogatók, akkor érdemes szemügyre venni, hogy mi zavarhatja meg őket ebben az esetben, és optimalizálással javítani a statisztikákon.
Az elemzés végén pedig javaslatot teszünk a következő célok, lépések megvalósítására.
Vizsgáltasd át velünk a weboldalad kötöttségek nélkül! Megnézzük, hogy mennyire felel meg az aktuális keresőoptimalizálási elvárásoknak. Feltárjuk a hiányosságokat és tanácsokkal látunk el, hogy jobb helyre kerülhess a találatok között. Jelentkezz, és néhány napon belül küldjük az eredményt!
A keresőbarát tartalom létrehozását először is egy kutatómunka előzi meg. Ki kell gyűjteni azokat a kulcsszavakat, amelyek az adott oldal szempontjából relevánsak a keresésekben.
Ezt követően pedig alapvető szövegírási technikák alkalmazása mellett egy hasznos, figyelemfelkeltő tartalmat írni. Mi nagy barátságban vagyunk a SEO-val, úgyhogy ezt szívesen átvállaljuk helyetted.
A keresőoptimalizáláson túl a Search Engine Marketing másik részét, vagyis az úgynevezett PPC (pay per click) vagy CPC (cost per click), fizetett hirdetéseket is érdemes kihasználnunk. Hozzuk létre közösen élted első Ads kampányát! Ha a kampány nem lesz sikeres, visszaadjuk a munkánk árát!
Ha elvesztél az online lehetőségek útvesztőiben, speciális helyzetre keresel megoldást vagy szimplán feltennél egy kérdést, ne habozz megkeresni minket! Mi mindig szakítunk időt szakmai tanácsadásra, személyesen vagy skype-on állunk rendelkezésedre!